søndag 17. mai 2009

Flere bilder fra rulleøkta 16.5





Vi hadde en deilig økt i Høysand i Skjebergkilen i går!
Været var nydelig og foruten en og annen brennmanet var det perfekt!
Våre Black Pearler er til litt våropp pussing, så ble alternative kajakker i dag.
Pål har fått tørket støvet av Hunteren sin og så ut til å trives svært bra i den!
Det må jo være en ypperlig turkajakk!!
Den ser ut som en BP i str XXL og siden BP har litt liten lastekapasitet så er jo Hunteren perfekt der. Flott kajakk med passe lastekapasitet som det går å utføre de aller fleste rullene i! Perfekt!!
Burde hatt meg en slik! ;)
For min del ble økta ekstra deilig!
Har slitt litt med fremover håndrullene i vinter og følt at ingenting stemte....
Var ute å rullet alene etter eksamen på torsdag og da gikk det opp et lys for meg da det begynte å regne!! He he! Hørtes litt rart ut, men da det begynte å dryppe litt stoppet jeg litt opp i rullingen og reflekterte litt over været! Rulle i regn er egentlig veldig deilig!!
Fikk liksom en ekstra ro over meg og fikk en ide om hva jeg gjorde feil i rulla..
Prøvde det og vips! Det gikk som en lek!!
Jeg fikk finpusset rulla begge veier i går og nå kan jeg håndrulle begge veier så lett som ingenting!
Skjønner ikke hva jeg har rotet med i vinter...
Hva jeg gjorde annerledes?
Hmmm... Jeg tror at den store forskjellen lå i at jeg tidliger bare hadde strukket hånden rett ut og deretter begynt rulla ved å dra hånden nedover mot kajakken. Nå begynner jeg håndbevegelsen allerede ved hodet, slik at det blir en stor sirkel bevegelse.
Nå sklir jeg opp så lett som ingenting!! JIPPI!!! :D
Ha en strålende dag alle sammen og
Gratulerer med dagen!!
Ann-Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar